מדיניות פרטיות
** מסמך זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לגברים ונשים כאחד. עמכן הסליחה.
מדיניות הפרטיות – אתר ואפליקציית שופרסל בע"מ
***הכתוב מטה מתייחס באופן שווה לכל מין ומגדר, ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד***
מתחת לגיל 18 ? הכתוב מטה עשוי להיות מעט מורכב. אנא היוועץ במבוגר אחראי לפני השימוש באתר.
השימוש באפליקציה אינו מורשה לקטין מתחת לגיל 18 .
משתמש יקר! שופרסל בע"מ )להלן: "החברה" או "שופרסל"(, מכבדת את פרטיותך, כמו גם את
פרטיותם של כלל לקוחותיה והמשתמשים בשירותיה המקוונים )להלן "המשתמש" או
"המשתמשים"(, לרבות המשתמשים באתר/י האינטרנט ובאפליקצייה המופעלים על-ידי החברה
)להלן "ממשקי החברה" או "הממשקים"(.
1
. כללי
1.1
. תוקף והסכמה למדיניות הפרטיות: תנאי מדיניות הפרטיות המפורטים להלן מהווים חלק
בלתי נפרד מתנאי השימוש, וכל ההגדרות והמונחים במדיניות הפרטיות יהיו כמשמעם
בתנאי השימוש, אלא אם הקשרם של הדברים מחייב אחרת. החברה רשאית לשנות מעת
לעת את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש, יחד או לחוד, כך שישקפו שינויים
טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטוריים. עדכונים ביחס למדיניות הפרטיות יפורסמו
במסמך זה, אשר ימצא במתכונתו המעודכנת בממשקי החברה. שימוש בממשקי
החברה כפוף למדיניות הפרטיות העדכנית בהם, יעיד על הסכמתך למדיניות הפרטיות
העדכנית בעת השימוש, ועל כן אנו ממליצים לעיין ולהתעדכן במדיניות הפרטיות מעת
לעת.
אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות שלהלן, כולם או חלקם, אנא הימנע מהמשך
השימוש בממשקים או פנה אלינו כדי שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות, באמצעות
הפרטים המצוינים בתחתית המסמך.
1.2 . מטרת מדיניות פרטיות זו לפרט על המידע הנאסף אודותיך עקב ובמהלך השימוש
בממשקי החברה, וכן לסקור את האופן שבו משתמשת החברה במידע שנמסר לה
ממשתמשיה או הנאסף אגב השימוש בממשקים. לתשומת ליבך, עבור שירותים ויישומים
ספציפיים או עבור כל עמוד או מותג אחד של החברה, עשויים לחול כללים שונים ויתכן
שתפורסם בצידם מדיניות פרטנית ביחס להם ולמידע שייאסף בהם.
1.3 . פרסומות וקישורים חיצוניים: במסגרת אספקת שירותי החברה בממשקים השונים
עשויות להופיע פרסומות ו/או קישורים שונים הן לאתרים של החברה והן שאינם של
החברה ו/או יישומים חיצוניים. לחיצה על קישור תעשה על דעתך ועל אחריותך בלבד,
שכן תצא משירותי הממשקים הספציפיים ותופנה לאתר ו/או יישום חיצוני, ותהיה כפוף
2
לתנאיו, לרבות מדיניות הפרטיות שלו. החברה לא תישא באחריות למידע הנמסר אודותיך
בכל עמוד ו/או אתר ו/או ממשק חיצוני כאמור. מומלץ כי תעיין במדיניות הפרטיות
הרלבנטית של השירות החיצוני אליו פנית.
2
2 . איסוף המידע ומטרות השימוש במידע
2.1
2.1 . 'מידע אישי' במדיניות פרטיות זו, משמעו כל מידע מזהה אודותייך אשר יימסר או ייאסף
אודותייך במסגרת השימוש בממשקים, לרבות במסגרת התקנה ו/או שימוש באפליקציות
השירות של החברה ו/או גלישה או שימוש באתר/י האינטרט של החברה, או כל מידע
אחר הנדרש לצורך רישום לשירותים המוצעים דרך הממשקים, שימוש בהם או רכישה
באמצעותם, וכן כל מידע מזהה אודותייך אשר ייאסף אודות אופן השימוש שלך בממשקים
במהלך הפעלתם. שמירה ושימוש במידע אישי ייעשו אך ורק בהתאם למפורט במדיניות
פרטיות זו או על-פי חובות החלות כלפי החברה לפי כל דין.
2.2
2.2 . מובהר כי אינך מחויב על-פי דין למסור מידע אישי או פרטים הנדרשים במסגרת
השירותים המוצעים דרך הממשקים, ומסירתם תלויה רק ברצונך ובהסכמתך על מנת
לקבל את שירותי החברה המוצעים. אי-מסירת מידע מהימן, או מסירת מידע חלקי,
עלולה למנוע את אספקת השירותים עבורך, כולם או חלקם, בצורה נאותה.
2.3
2.3 . המידע שייאסף אודותיך יישמר במאגרי מידע רשומים כחוק של שופרסל בע"מ, וישמש
למטרות הבאות: זיהוי ואימות פרטיך וזהותך בעת קבלת שירותי החברה או הרשמה להם;
אבטחת פרטייך ואבטחת הגישה לשירותים; ניהול וייעול השירות והקשר עימך, לרבות
דיוור ישיר וכן עידוד נאמנות לקוחות החברה והבטחת פעילות מסחר הוגנת לפי כל דין;
תפעול מועדון הלקוחות של החברה בכפוף לתקנון המועדון; התאמה ושיווק של כלל
שירותי החברה עבורך, בין היתר על ידי אפיון וניתוח הרגלי הצריכה וההתנהגות שלך
במסגרת פעילותך במועדון ו/או במסגרת שימושך בממשקי החברה השונים, לרבות
בסניפי הרשת, באתר ) Online (, באפליקציה ובשירותים מקוונים אחרים ככל שיהיו
נגישים מעת לעת; לשם עריכת מחקר, סטטיסטיקות וסקרים בהתאם לאופן השימוש
בממשקי החברה )להלן יחד: "המטרות"(.
2.4
2.4 . יש למסור רק מידע נכון, אמין ומדויק, רק בשמך ועבור עצמך, ולא בשם ו/או עבור צדדים
שלישיים, למעט במקרים בהם הורשית לעשות כן במפורש ובכתב. לחברה אין אחריות
באשר לנכונות, איכות או אמינות המידע ולא תתכן תלונת הצדדים כלפיה.
2.5
2.5 . חלק מהשירותים הניתנים במסגרת השימוש בממשקים טעונים הרשמה ו/או מסירת
מידע אישי באופן ישיר על-ידך, למשל: לצורך רישום ו/או התחברות לקבלת השירותים;
3
לשם ביצוע הזמנה או טיפול בהזמנה קיימת; לצורך יצירת קשר בממשקים השונים ולרבות
דרך שרות הלקוחות של החברה; הזמנת משלוחים וכיו"ב. ביחס לכל אלו ואחרים תידרש
למסור פרטים מזהים כגון שם מלא, מספר טלפון, כתובת, כתובת מייל ואף מספר תעודת
זהות, לפי צורך.
2.6
2.6 . במהלך שימושך בממשקים ייאסף מידע הנוגע להרגלי הצריכה שלך או העדפות קניה,
אופן השימוש בממשקים )לחיצות, ביקורים בעמודים וכו'(, מידע אודות רכישות תכשירים
רפואיים או תרופות )אם תרכוש(, אופן ותדירות השימוש בממשקים השונים )סוג הדפדפן
או המכשיר בו אתה משתמש, כתובת IP , מועדי ונתוני גלישה, נתוני מיקום וכו'(, מידע
על פעולות שלא הושלמו במסגרת השירותים השונים )דוגמת מילוי עגלה ללא סיום
הזמנה או הפסקת תהליך באמצעו( ועוד.
2.72.7 . יובהר כי בכפוף להסכמתך לפי דין, החברה תוכל לפנות אליך מעת לעת באמצעי הקשר
שמסרת לה )לרבות בדואר אלקטרוני ובמסרונים( בדבר עדכונים על שירותיה או אופן
אספקתם, השקת מוצרים ושירותים חדשים, משלוח תכנים והודעות המותאמות לצרכיך
ושימושיך, הזמנות, הטבות או מבצעים, והכל ביחס לכלל מותגי הרשת. כל עת שיישלח
אליך דיוור ישיר או דיוור פרסומי )ומלבד לדיוורים או עדכונים תפעוליים או שירותיים
הנדרשים לשם אספקת השירות(, תתאפשר הסרה מרשימות הדיוור באמצעות פניה
לחברה דרך פרטי הקשר המצויים בכל דיוור, או במענה לאותו דיוור, ו/או על-ידי יצירת
קשר ישירה עם החברה במוקדי שירות הלקוחות השונים.
2.82.8 . שימוש במידע אף מעבר למטרות המנויות לעיל ולהלן\ לרבות לצרכים סטטיסטיים,
עסקיים ומסחריים שונים של החברה ו/או עבור צדדים שלישיים, יתאפשר אם המידע
יעבור התממה או על-ידי הפיכתו לאנונימי ו/או אגרגטיבי באופן שאינו יכול לזהות אותך
)או כל אדם אחר( אישית באופן סביר.
3
3 . שימוש ב- Cookies
3.1
3.1 . האתר משתמש בתוכנות הצוברות ומאפיינות מידע, באמצעות כלים שונים, ביניהם
cookies pixels, tags beacons, sdk's, וכיו"ב )להלן יחדיו " Cookies " או "עוגיות"(, לשם
קיום המטרות המפורטות לעיל; לצורך תפעולם השוטף והתקין של הממשקים ואבטחתם;
לצורכי סטטיסטיקה, ניתוח ואפיון הרגלי גלישה, צריכה והתנהגות; זיהוי ואימות פרטייך או
פרטי הגישה שלך ככל הנדרש; מניעת הונאות ותרמיות והבטחת יחסי מסחר תקינים
ובטוחים; שיפור חווית הגלישה והשימוש בשירותי החברה; התאמת התכנים והשירותים
להעדפותיך; התאמת פרסומות ותכנים הרלבנטיים אליך בממשקי החברה כמו גם אצל
צדדים שלישיים קשורים )ראה פירוט מטה על סוגי העוגיות(.
4
3.2
3.2 . ה"עוגיות" הם קבצי טקסט אשר הדפדפן שלך יוצר בעת שימושך בשירותים דיגיטליים
שונים ולפי פקודות ושורות קוד המוטמעות בכל אתר או ממשק דיגיטלי בו הנך משתמש.
חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן או את היישום הרלבנטי, ואחרים נשמרים
על גבי זיכרון המכשיר או המחשב שלך. תוכל לצפות בסוגי
העוגיות שאנו משתמשים בהן ובתאריכי התפוגה שלהן באזור ההגדרות (settings) בדפדפן
בו אתה עושה שימוש .
3.3
3.3 . העוגיות מכילות ואוספות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית
בממשקים, מהיכן הגעת אל האתר ו/או הדף, כתובת ה- IP שלך, מאפייני המכשיר שלך,
ומידע שתבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד.
3.4
3.4 . לידיעתך, שופרסל עושה שימוש ב -4 סוגים של עוגיות למטרות שונות :
3.4.1
3.4.1 . התאמת אישית - Cookies Personalization - חלק חיוני מאופן פעולתם של
ממשקי החברה ומטרתם העיקרית היא לזכור את התכונות וההעדפות אותן הגדיר
המשתמש עבור השימוש באתר או באפליקציה, כדוגמת העדפות שפה, אזור
משלוחים וכיו"ב. ניתן למצוא באתר את העוגייה "Dynamic Yield" מסוג זה .
3.4.2
3.4.2 . חיבור ואימות - Authentication Cookies - עוגייה זו מאפשרת ליצור חשבון
באפליקציה ודרכו להתחבר במגוון פלטפורמות אחרות. ניתן למצוא באתר את העוגייה
"Facebook Login" מסוג זה .
3.4.3
3.4.3 . פרסום - Cookies Advertising - מאפשרים לנו להראות לך פרסום המבוסס על
ניתוח הרגלי והעדפות הגלישה שלך. ניתן למצוא באתר את העוגיות , Criteo"", ", ", "Outbrain", "Google Publisher TagTaboola" מסוג זה .
3.4.4
3.4.4 . אנליזה - Analytics Cookies - עוגיות אלו אוספות מידע על האופן בו נעשה
השימוש בממשק, מטרת איסוף המידע היא להבין כיצד פועלים המשתמשים באתר
וזאת על מנת לבחון אפקטיביות של פונקציות שונות באתר, כך למשל הן מאפשרות
לנו לשפר את אתרי שופרסל על ידי אומדן נתונים סטטיסטיים ודפוסי שימוש אודות
התקשרות משתמשים עם האתרים .
3.5
3.5 . השירותים עשויים לעשות שימוש אף בעוגיות צד ג' – למשל עוגיות של חברת Google כגון
אלו המוטמעות תוך שימוש ב- Google Analytics , וכן - AdSense , TikTok Pixel ו/או
Doubleclick וגם שימוש בכלים של חברת Meta .
5
3.6
3.6 . למידע נוסף על השימוש ב- Cookies באמצעות צדדים שלישיים במשקי החברה השונים
והאופן שבו אותם צדדים שלישיים עשויים להשתמש בעוגיות, מומלץ לעיין במדיניות
הפרטיות של Google ו- facebook בכתובות: privacy Facebook ; privacy Google ;
3.7
3.7 . במידה ותרצה להסיר עצמך מהשימוש בכלים אלו או דומים, תוכל לפנות לאחת מהכתובות
שלהלן: AboutAds , YourAdCoices , Status-OracleOpt .
כמו כן, באפשרותך לערוך את העדפותיך בנוגע לכלים ולשירותים של גוגל דרך: GoogleTools ;
AdsSettingGoogle ; YourOnLineChoice .
3.8
3.8 . יובהר כי באפשרותך בכל עת לעדכן או לשנות את הגדרות המכשיר או הדפדפן שלך
ולחסום באופן גורף או חלקי את השימוש בקובצי Cookies שונים ו/או בהרשאות אחרות
המתבקשות על-ידי שירותים מקוונים ודיגיטליים שבשימושך. במקרה כזה, ייתכן כי
שירותים מסוימים, כולם או חלקם, לא יפעלו כראוי )לדוגמה, ייתכן כי זיהוי אוטומטי,
העדפות שימוש או שפה לדוגמה לא ישמרו(. שינוי הגדרות כאמור הינו באחריותך בלבד.
כמו כן, תוכל אף להסיר עצמך משימוש ב- Google analytics ובשירותי צד ג' אחרים, על-
פי תנאיהם, והן להגדיר מחדש ולשלוט למשל בפרסום המופנה אליך מפייסבוק, דרך
הגדרות המשתמש שלך באתריהם. כך למשל באתר הפייסבוק שלך, תוכל לגשת להגדרות
הפרופיל שלך – הגדרות ופרטיות – הגדרות – המידע שלך בפייסבוק – פעילות מחוץ
לפייסבוק )שם תוכל לנהל את המידע המשותף של פייסבוק ולקוחותיה העסקיים(.
3.9
3.9 . כך, בהסכמתך לתנאי מדיניות פרטיות זו, אתה מסכים/ה לשימוש בטכנולוגיות המתוארות
ובטכנולוגיות אחרות, כפי שיהיו מעת לעת, למטרות דומות, לרבות שימוש במידע שייאגר
באמצעותן לצורך זיהוי ו/או אפיון שלך על-פיהן. במידה שאינך מסכים, אנא עדכן את
הגדרות מכשירך או הדפדפן שלך לפי העדפותייך כאמור לעיל.
4
4 . הרשאות גישה למכשירך
4.1
4.1 . אתה עשוי להתבקש לאשר גישה להרשאות ו/או שירותים מסוימים ממכשירך, בין אם
מהמחשב, טאבלט, טלפון נייד/חכם או כל מכשיר קצה אחר, וזאת לטובת גישה לשירותי
החברה השונים במגוון הממשקים או לשם ביצוע פעולות אחרות המבוקשות על-ידך מול
החברה. הרשאות אלו כוללות, בכפוף לאישורך, אך אינן מוגבלות ל:
· גישה לאינטרנט - השימוש באפליקציה מחייב גישה לאינטרנט דרך מכשירך,
בפרט לצורך ביצוע קניות בשופרסל אונליין.
· גישה לשירותי מיקום – שימוש במיקום שלך עשוי להידרש לצורך איתור סניפים
או מוקדי שירות ו/או שילוח הקרובים אלייך או לפי העדפותייך.
6
· גישה למצלמה – אם תבקש לצלם מוצרים ולהוסיפם לרשימת הקניות/העדפות
שלך דרך האפליקצייה, יידרש שימוש במצלמת המכשיר.
· גישה לאפשרות חיוג - גישה לחייגן המכשיר עשויה להידרש אם תבקש ליזום או
ליצור שיחה דרך האפליקציה, כגון מול מוקד שירות הלקוחות / מוקד מועדון / מוקד
אונליין.
· חיישן טביעות אצבע ] USE_FINGERPRINT [ – יידרש שימוש בכלי זה במכשיר
ככל שתבקש לאפשר זיהוי מאובטח בשירות אונליין דרך האפליקצייה באמצעות
טביעת האצבע. החברה לא שומרת את המידע הביומטרי אודותייך, אלא
משתמשת בחיווי בינארי )אישור זיהוי/דחיה( המתקבל ממכשירך.
· מיקרופון ] MODIFY_AUDIO_SETTINGS , RECORD_AUDIO [ - האפליקציה
עשויה לעשות שימוש במיקרופון המותקן במכשירך על מנת לשלוח לך הודעות
וליידע אותך על מבצעים ועדכונים שונים בעקבות חשיפה אפשרית למערכות
כריזה בסניפים בהם תבקר או לפרסומות מסוימות להן תאזין באמצעי התקשורת
)לרבות שידורי טלוויזיה ורדיו(. הודעות כאמור עשויות להישלח באמצעות התראות
למכשירך מהאפליקציה, הודעות פנימיות באפליקציה או ממנה וכן באמצעות
הודעות קופצות היזומות באמצעות האפליקציה.
· אחסון פנימי, שמות ופרטי פרופילי משתמש – מקום בו תידרש שמירת או אחסון
מידע, נתוני שימוש או הגדרות בזיכרון המכשיר בהקשר לתפעול האפליקציה
והשירותים בה.
· גישה להודעות טקסט – ההרשמה לאפליקציה וכן שירותים מסוימים המופעלים
דרך הממשקים מחייבים שימוש במערכת מסרונים ) SMS ( או הודעות פנימית,
לצורך ניהול, תפעול, אימות, זיהוי, או כל פעולה אחרת שתידרש לצורך תפעולו
התקין של השירות המתבקש. לצורך כך מתבקשת הסכמתך הכללית, מראש,
טרם התקנת היישום לשימוש במערכת המסרונים שבמכשירך וכדי לשלוח לך
הודעות אישיות או התראות תפעוליות לפי הצורך.
· גישה לשירותי התראות בדחיפה ) Push notification ( – על מנת שתוכל לקבל
התראות בדחיפה על מגוון פעולות באזור האישי ועל שירותים שונים שעשויים
להיות לך עניין בהם.
· גישה לנתוני זיהוי/זהות מכשיר – עבור יצירת מזהה ייחודי ברישום לשירותים
שונים, זיהוי ואימות – ולשם הגנה מרבית על פרטיותך.
7
4.2
4.2 . אינך חייב לאשר את הרשאות הגישה המנויות לעיל אשר חלקן גם יתבקשו ממך במפורש
באמצעות מערכת ההפעלה במכשירך, ואף תוכל לחסום כל גישה המתבקשת
מהמכשיר, אולם חסימת גישה כאמור עשויה להוביל לכך שלא תוכל לקבל את השירות
הקשור באותה גישה או אף לחסום את השימוש באפליקציה/הממשק באופן גורף.
4.3
4.3 . החברה עשויה לשלוח אליך הודעות תפעוליות, התראות ועדכונים שונים הנדרשים בקשר
עם אספקת השירותים, בדרכים שונות ובין היתר באמצעות המייל או באמצעות מסרונים
ו/או בהודעות PUSH , כגון שינויים בזמני אספקה, הודעות המכילות קוד הזדהות לשם
גישה לאתר ו/או לאפליקציה או לממשק אחר, כמו גם לשם שחזור סיסמא, הודעות
ועדכונים ביחס לפעולותיך מול החברה, אישורי ביצועי פעולות או הוראות ביצוע במסגרת
שירותי החברה.
5
5 . מסירת מידע לצדדים שלישיים
5.1
5.1 . החברה תנקוט בכל האמצעים הסבירים והמקובלים כדי להגן על המידע שלך או למנוע
זיהוי שלך, למנוע חשיפתו או העברתו לצדדים שלישיים, אלא אם יידרש ממנה במקרים
הבאים:
5.1.1
5.1.1 . על פי דרישתך או בהסכמתך המפורשת, או לצורך אספקת שירות המתבקש
עבורך, ו/או העברת המידע לספקי מוצרים או שירותים מטעם החברה על מנת
להשלים את הפעולה שנתבקשה על-ידך או עבורך;
5.1.2
5.1.2 . במקרה בו נדרשת העברת פרטייך לספקי מוצר על מנת להשלים את פעולת
הרכישה אשר ביצעת באתר, או על מנת להשלים בקשה או פניה שלך ;
5.1.3
5.1.3 . בכל מקרה בו תפר את תנאי השימוש, לרבות תנאי מדיניות הפרטיות ו/או
במקרים בהם תבצע או תנסה לבצע, בעצמך ו/או באמצעות אחר, באמצעות
השירותים ו/או בקשר עמם, פעולות המנוגדות להוראות תנאי השימוש, לרבות
מדיניות הפרטיות, ולרבות הפרת הוראות כל דין;
5.1.4
5.1.4 . בשל צו שיפוטי המורה לחברה למסור את המידע לצדדים שלישיים בהתאם
לדרישות הצו, או לכל אדם, תאגיד, גוף, רשות וגורם ממשלתיים, ציבוריים,
פרטיים או אחרים על פי כל הוראה בדין המחייבת או הטילה על החברה חבות
לעשות זאת;
5.1.5
5.1.5 . בשל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה ו/או הליכים משפטיים אשר יתנהלו בינך
ו/או מי מטעמך לבין החברה ו/או מי מטעמה;
8
5.1.6
5.1.6 . בכל מקרה בו תסבור החברה כי מסירת המידע נחוצה על מנת למנוע נזק חמור
לה ו/או לרכושו ו/או גופו של אדם או של גורם אחר, או על מנת למנוע נזק חמור
אחר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה;
5.1.7
5.1.7 . במקרה בו העבירה ו/או המחתה החברה לצד שלישי את פעילותה ו/או את
זכויותיה וחובותיה כלפי המשתמש גם במקרה של שינוי בהנהלה ו/או בשליטה
בחברה, לרבות בדרך של מיזוג, רכישה, או רכישה של שירותי החברה, ובלבד
שצדדים שלישיים כאמור יקבלו על עצמם את ההוראות המפורטות במדיניות
פרטיות זו.
5.2
5.2 . נוסף על האמור לעיל, החברה עשויה למסור מידע סטטיסטי לא מזוהה לצדדים שלישיים,
לרבות מפרסמים, וזאת בכפוף לתנאי מדיניות פרטיות זו. מידע סטטיסטי שיימסר לצדדים
שלישיים לא יזהה אותך באופן אישי. אין באמור לעיל בכדי לגרוע מזכות החברה להעביר
לצדדים שלישים מידע שאינו אישי ו/או אינו מזוהה, אשר אין בו בכדי לזהות אותך בשמך
ו/או בפרטי זהותך באופן ישיר ובאופן סביר.
6
6 . אבטחת מידע
6.1
6.1 . החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי
לשמור על סודיות המידע הנמסר לה ולהגן על המידע השמור אצלה או עבורה, לאבטח את
מערכות המידע, את אתריה, את התקשורת דרכם ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול
מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים.
6.2
6.2 . ההתקשרות בין המחשב של המשתמש באתר לבין מחשבי החברה מאובטחת באמצעות
שיטות הצפנה מקובלות, בהתאם לתקנים המתקדמים הנהוגים ועל על פי כל דין. כמו כן,
החברה נוקטת באמצעים סבירים להגנה על האתר ועל רכיבי חומרה ותוכנה הקשורים
בתפעולו ודואגת לעדכנו באופן שוטף, בין היתר, כדי להגן על האתר ועל תוכנם מפני
חדירות, פרצות או האזנות בלתי מורשות.
6.3
6.3 . עם זאת החברה מבהירה, כי במקרים אשר אינם בשליטתה ו/או נובעים מכוח עליון, היא
איננה מתחייבת ששריותיה יפעלו כסדרם או ללא כל הפרעה, ו/או שהאתר ו/או הנתונים
שנאספו ו/או נמסרו כאמור לעיל יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה ו/או חדירה בלתי
מורשית למאגרי המידע של החברה, וכי ידוע למשתמש שהחברה לא תישא באחריות בגין
כל נזק ו/או אובדן, ישירים או עקיפים, מכל סוג שהוא, שנגרמו כתוצאה מכך.
7 יצירת קשר בנושא פרטיות
7.1
על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 , הינך או מי מטעמך רשאי/ת לעיין במידע
אודותיך המצוי במאגרי החברה ואף לבקש מהחברה לתקן מידע זה אם אינו נכון, שלם או
מדויק. כדי לממש זכות זו, יש לשלוח בקשה בכתב אל החברה באמצעות לשונית "צור
קשר" באתר, או לחילופין ניתן לפנות לאחד מפרטי ההתקשרות המפורטים להלן.
7.2
בכל שאלה ו/או הבהרה ו/או תגובה בנוגע להצהרת פרטיות זו, או לצורך עיון, שינוי או תיקון
המידע האישי אודותיך, יש לשלוח דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות בכתובת –
clubcard@shufersal.co.il או לשלוח וואטסאפ למספר 7986644-052 במוקד הטלפוני
6680 * או בכתב לכתובת שמוטקין 30 ראשון לציון .
7.3
בכל תכתובת לחברה עליך לכלול את פרטיך המלאים ליצירת קשר ופירוט מדויק של
בקשתך. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.__